دلتنگی ...


A♥M

◕‿◕


دلم تنگ شده ...



نظرات شما عزیزان:

M
ساعت0:50---8 آبان 1394

دلم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
قده یه دنیا برت تنگ شده اون قدر که نمیدونم چه واحدی رو براش در نظر بگیرم

پاسخ: چه همه خیلی

عزیزم منم خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دلم برات تنگ شده



m
ساعت13:56---21 شهريور 1394

سلام عشقم خوبی ؟ اون چیزی که گفتی فکر باحالیه فقط نمیدونم باید عملیش کنم یا نه عیبی نداره کسی رو با خودم بیارم برای اینکه بابام یا مامانم شک نکنه
خیلی دلم برات تنگ شده

 


پاسخ: سلام عشقم ممنون عزیزم اگه تو خوب باشی منم خوبم اگه خواستی مامانتم با خودت بیار مطمئن باش ضایع نمیشه حتی خودتم متوجه نمیشی که چی میشه ولی خب مجبور شدم که اینو گفتم شرمنده چون خیلی زیاد دلم برات تنگ شده تحملش سخته بخدا من که هر شب میاومدم باهات چت میکردم حالا یه هفتس که باهات حرف نزدم خودت بهتر حال منو درک میکنی . . . .



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:,| 11:8 | علی |